Je možné grilovat při kojení?

Je možné, aby kojící matka grilovala

Koneckonců, někdy chcete jíst něco chutného. Zdá se, že například pár kousků masa s čerstvou zeleninou by nemělo poškodit zdraví mladé matky.

Kdo si tedy chce dopřát pár kousků masa, měl by znát tajemství vaření dietního masa.

Kojenecké krmení

Proč nemohou kojící matky jíst tučná a smažená jídla?

  1. Dodatečné zatížení na těle.

Není totiž jednoduché, že mezi masožravci je více lidí s nadváhou než mezi vegetariány.

To lze vysvětlit tím, že tučná a smažená jídla obsahují vysoký obsah cholesterolu a tuků škodlivých pro naše tělo.

Často tučná a smažená jídla způsobují pocit těžkosti v žaludku. Po něm se objeví pálení žáhy v žaludku a poté letargie v celém těle.

Proto, pokud si chcete trochu dopřát, je důležité vědět, jaké maso budete vařit, a hlavně jíst.

Aby byl kebab zcela stráven, je potřeba určité množství energie. Tuk, který je obsažen uvnitř smaženého masa, se dostává do žaludku a stává se „těžkým“.

Aby tělo strávilo toto těžké jídlo, zapíná všechny síly. A zejména slinivka a játra začnou pracovat dvakrát tolik. Taková práce těla v těle kojící matky jistě selže.

Matky, které krmí své děti, jim dávají vše, co jedí.

Pokud chcete jíst tučné maso nebo něco podobného, ​​pak musíte vědět, že tuky, které maso obsahuje, přecházejí do mateřského mléka. A tímto mlékem krmíte své dítě a může způsobit koliku v žaludku dítěte.

Kromě shish kebab může způsobit obezitu v ženském těle. Kvůli nadbytku tuků si je tělo začne ukládat, což vede k obezitě.

Každý druh masa nese určitý počet kalorií.

Pokud chcete vařit tučné skopové maso, bude to mít špatný vliv na vás i vaše dítě. Protože toto maso má vysoký obsah tuku.

Ale naopak libová hruď z drůbeže nebo libového hovězího prospěje kojící matce.

Omáčky a koření na grilování: být či nebýt?

Důležitým kritériem při přípravě grilování jsou omáčky a různé marinády, protože tato koření mohou zahrnovat:

    ,
  • citronová šťáva atd.

Majonéza a ocet, které jsou obvykle součástí koření, mají pro miminka nevratné následky. Pokud budete jíst grilované koření s takovými omáčkami, může vaše dítě pociťovat bolesti bříška.

Je důležité, aby se: Citronová šťáva často vyvolává alergickou reakci na křehké tělo dětí.

Grilování s HB

Nejdůležitější je kvalita přípravy masa:

  • Pokud maso neuvaříte a sníte, může se do vašeho těla dostat mnoho škodlivých a nebezpečných mikroorganismů.
  • A když maso přeženete, nebude se vám tak příjemně jíst a bude se vám v těle špatně trávit.
READ
Může být pekingské zelí kojeno?

Pokud tedy nechcete riskovat sebe, své zdraví a zdraví svého dítěte, pak je lepší se tohoto typu pochoutky zdržet a dopřát si něco jiného.

Jak jíst grilování pro kojící matku?

Pokud se na situaci podíváte z druhé strany, pak maso pro kojící matky stále může:

  1. Pokud je to možné, vybírejte na grilování libové maso. Může to být krůtí, kuřecí nebo bílá ryba.
  2. K takovému masu se také dobře hodí rozmanitá zelenina, která pomůže trávení. Pochoutku můžete doplnit cuketou, lilkem a květákem.
  3. Místo majonézy a citronové šťávy je lepší zvolit kefír. S pomocí kefíru můžete gril také marinovat. Kefír dodá masu potřebnou kyselinu. A co je nejdůležitější – bude to neškodné pro kojící matky.
  4. Zřekněte se koření ve prospěch vás a vašeho dítěte. Místo toho vařte více čerstvé zeleniny. Velké množství zeleniny přispěje k práci žaludku, když budete jíst ražniči.

Při přípravě grilování je důležité sledovat žár uhlí. Maso musí být dobře propečené, aby nezůstaly žádné nebezpečné mikroorganismy.

Středně opečené maso si zachová všechny prospěšné vlastnosti a nepoškodí vaše zdraví.

Když začnete jíst, je důležité vědět, že důkladné žvýkání jídla bude pro vás a vaše dítě jen plus.

Přispěje také k normální činnosti trávení, usnadní práci žaludku. Místo majonézy, kečupu a různého koření a omáček je lepší jíst grilované s čerstvými bylinkami.

A nakonec tobě malá radapokud se chcete vyhnout různým problémům po grilovacích pamlscích: je lepší uvařit nebo upéct malý kousek libového masa a bude to pro zdraví vašeho miminka lepší.

Libové maso – plně v souladu se zdravou výživou při kojení.

Podělte se s námi v komentářích: grilovali jste v létě? Nebo si toto potěšení odepřít?

Je možné, aby maminka grilovala při kojení

S příchodem dítěte na svět se otázka výživy matky stává okrajovou, protože musíte nějak jíst, aby mléko nezmizelo, nebyla kolika a dítě rostlo a sílilo. Mnoho jídel je zpochybňováno, zejména těch, které se zdají být velmi žádoucí, protože jsou velmi chutné, ale je docela možné se bez nich obejít. Jarní maminky obzvláště trpí, když je čas na výlety do přírody a lahodné, rudé kebaby na ohni.

Je možné, aby kojící žena jedla takové jídlo? Uškodí ražniči novorozenci při kojení? Jaký druh grilování může máma ještě mít a co byste měli kategoricky odmítnout? Pojďme se dozvědět o nuancích takového lahodného jídla v přírodě podrobněji!

READ
Je možné mít lískové ořechy při kojení?

Nebezpečí konzumace grilování při kojení

Sám o sobě není ražniči nejzdravějším pokrmem ani pro „normálního“ člověka, natož pro kojící ženu a kojené dítě. A tady je ta věc.

Tuk K přípravě takového „venkovského“ nebo „lesního“ pokrmu se zpravidla používají tučná masa, nejčastěji je to vepřové nebo jehněčí. Takové maso je těžko stravitelné a tělo ho hned nevstřebá. Pokud jde o kojení, je také důležité vzít v úvahu, že obsah tuku v jídle přímo ovlivňuje obsah tuku ve vašem mléce. A mléko přesycené lipidy může u dítěte vyvolat koliku, zácpu a také řídkou stolici.

je možné grilovat při kojení

Karcinogeny. Při pečení na uhlí se maso ukáže jako velmi chutné. Při takovém vaření stéká tuk z masa na uhlí, přepaluje se a vznikající páry v tomto případě obsahují karcinogenní látky, které se usazují na chutných kouscích. Samotné matce je to málo platné, navíc v mléce mohou takové látky na dítě působit negativně.

Bakteriální kontaminace. Grilované maso urazí z obchodu k uhlí dlouhou cestu. Jako vynikající živná půda pro mikroorganismy doslova všude sbírá bacily a jiné „zlé duchy“. Nemluvě o tom, že v přírodě je spousta hmyzu, který pro vás nepostřehnutelně stihne „urazit“ pár kousků dobrot, a to je plné otravy jídlem.

Nízká kvalita tepelného zpracování. Maso je především bílkovina. A protein je nejoptimálnější prostředí pro vývoj bakterií, včetně stejné salmonely. Pokud kebab není smažený, je velmi vysoká pravděpodobnost, že se do vašeho těla dostanou bacily a vyvolají poruchy trávení. Navíc se při kojení mohou dostat i do těla miminka.

ražniči při kojení novorozence

Příliš mnoho tepelného zpracování. Ano, přepečené maso je z hlediska bakteriální kontaminace mnohem bezpečnější. To je ale v rámci „stravitelnosti“ obrovská zátěž pro celý trávicí systém. Takový kebab vyjde tvrdý, nepříliš chutný a žaludek bude potřebovat mnohem více úsilí, aby ho strávil. A zde budou trávicí poruchy matky způsobeny právě tím, že takové maso je pro její tělo příliš těžké jídlo.

Marinády. Nejčastěji se k nakládání masa používají komponenty málo použitelné z hlediska kojení, například ocet, citronová šťáva, majonéza, víno a velké množství koření. Všechny tyto ingredience negativně ovlivňují žaludek kojící ženy, částečně končí v mléce a pak vyvolávají stejné klikání a poruchy stolice u kojeného dítěte.

Výhody

Navzdory seznamu „hororových příběhů“ z masa na uhlí existují výhody:

  • Kvalita Taste. Při smažení na grilu vzniká přírodní zvýrazňovač chuti, který tolik potěší naše chuťové buňky. A co může být pro dítě a pro laktaci lepší, kromě šťastné a spokojené maminky?
  • Relativní dietní. Správně uvařené maso (i když je to vepřové) ztrácí během smažení přebytečný tuk, a to je velmi dobré. Tento bod se ale týká pouze správné přípravy.
READ
Je možné při kojení tloustnout?

Výhody grilování při kojení

  • Proteiny. Masitá jídla v jakékoli jejich variantě jsou především produktem s vysokým obsahem bílkovin. A to jsou velmi důležité látky pro maminku i miminko. Ve skutečnosti je to stavební materiál těla nezbytný v procesu zotavení po porodu.
  • Další prospěšné látky. V ražniči se jich uloží mnohem více než v mase smaženém na pánvi. Proto z takového jídla můžete získat spoustu užitečných věcí pro sebe a pro dítě, pokud je správně uvařeno.

Omáčky a koření na grilování: je to možné

Omáčky a koření na grilování lze rozdělit do dvou podmíněných skupin:

  • ty, ve kterých je maso marinováno;
  • ty, které doplňují hotové jídlo.

V prvním případě se bez takových komponentů nelze obejít. Pokud však kojíte, je lepší odmítnout přísady marinády, jako jsou:

  • ocet;
  • citronová šťáva;
  • lihoviny;
  • majonéza;
  • hojnost a širokou škálu koření.

Omáčky a koření na grilování: je to možné s kojením

Pro kojící matky produkty jako:

  • minerální voda;
  • kefír;
  • přírodní rajčatová šťáva;
  • cibule;
  • malé množství černého mletého pepře.

V případě omáček, které se podávají s hotovým grilem, absolutně nemůžete:

  • hořčice;
  • ketchup;
  • všechny stejné majonézy;
  • horké a pikantní omáčky jsou připraveny.

Omáčky a koření na grilování: je to možné při kojení

Místo toho můžete masový pokrm dochutit stejnou zakysanou smetanou s trochou soli, mletého pepře nebo česneku. I když dobře vařené maso potěší chuť a bez jakýchkoli přísad, z nichž je v každém případě lepší zdržet se kojení.

Jaké grilování může kojící matka a kolik

Pokud chcete opravdu lahodné maso pečené na uhlí, neměli byste se příliš omezovat. Při kojení je totiž nejdůležitější psychický klid. Kojící matka může sníst trochu grilu z libového masa. Ideální v této věci bude: kuřecí, krůtí, telecí.

Kromě toho se může ošetřovatelka dobře potěšit podobným pokrmem, připraveným nikoli z masa, ale z bílé ryby (například filé z tresky, pangasius, štikozubec).

Jaké grilování může kojící matka a kolik

Je velmi důležité věnovat pozornost následujícím vlastnostem této masové pochoutky:

  • Marináda. Lze jej připravit pouze z produktů, o kterých jsme hovořili dříve. Také byste neměli experimentovat s velkým množstvím koření, v období GW se budete muset spokojit s černým mletým pepřem a výjimečně i s bobkovým listem.
  • Stupeň pečeně. Důležité je, aby bylo maso nakonec úplně propečené, ale nepřepečené. Dobře uvařený kebab zůstává šťavnatý a plný užitečných a výživných přísad. Zároveň nehrozí, že by v takovém mase přežila nějaká patogenní mikroflóra.
READ
Je možné makat při kojení?

Při prvním testu se kojící matka bude muset omezit na porci 50 gramů hotového jídla. Současně je žádoucí provést takový experiment v ranních hodinách – takže dnes můžete pochopit, jak váš rozmar ovlivnil pohodu dítěte.

Jaké grilování může kojící matka

Důležité je také vědět, že pokud miminku nejsou 4 měsíce, jeho střevní mikroflóra je ještě nevyzrálá, proto je lepší s grilováním počkat až do tohoto věku. Pokud jste měla předčasný porod, jakékoli odchylky od jídelníčku s HB jsou povoleny až od šesti měsíců miminka.

Pokud kebab navzdory všem opatřením „šel“ k vám, ale „nešel“ k malému, je lepší odložit druhý vzorek o několik měsíců. Pokud je vše v pořádku, můžete experiment opakovat, přičemž porce zvýšíte na 150 gramů. Ale častěji než jednou za měsíc se ani ten nejbezpečnější ražniči nevyplatí hýčkat.

Jak vařit grilování pro kojící matku

Aby takové cenné jídlo přineslo kojící matce a dítěti více užitku než škody, musí být správně uvařeno. Dáme dva jednoduché recepty. Jsou chutnou a bezpečnou pochoutkou pro kojící ženy.

Drůbeží ražniči

Jak vařit grilování pro kojící matku

Budete potřebovat:

  • kuřecí řízek (můžete použít krůtí);
  • kefír;
  • cibule a čerstvé bylinky (kopr, petržel).

Příprava takového grilu je velmi jednoduchá:

  1. Drůbeží maso dobře opláchneme pod tekoucí vodou a nakrájíme na kousky.
  2. Vložte ji do hluboké nádoby, naplňte ji kefírem, přidejte nakrájenou cibuli a nakrájenou zeleninu.
  3. Mísu zakryjte pokličkou a dejte do lednice alespoň na 4 hodiny (ideálně 8-12 hodin).
  4. Maso opečte na uhlí, dokud nebude zcela uvařené.

Pokud takové maso upečete v troubě, chuť nebude o nic horší, ale kvalita propečení je zaručena. Můžete si ho vzít hotového do přírody a jen si ho ohřát na uhlí. Tato možnost bude nejoptimálnější v souvislosti s kojením.

Rybí kebab

Rybí kebab pro kojící matku

Budete potřebovat:

  • Rybí filé;
  • malá cuketa;
  • zelená paprika;
  • čerstvé greeny;
  • olivový olej.

Vaření takového grilu není tak obtížné:

  1. Všechny produkty dobře opláchněte pod tekoucí vodou, nakrájejte na kousky.
  2. Rybu smíchejte s bylinkami a olivovým olejem, nechte v uzavřené nádobě asi hodinu v lednici.
  3. Rybu dejte na špíz smíchanou s nakrájenou zeleninou a pečte na uhlí do měkka.

S takovým pokrmem můžete udělat totéž, co s předchozím, jednoduše si ho připravíte doma a vezmete s sebou do přírody. V každém případě dostanete nejen grilování, ale zdravý a kompletní oběd.

READ
Je možné uzeniny při kojení?

Produkty, které pomohou lepší asimilaci ražniči

Aby i správně marinované a uvařené maso dobře vstřebalo tělo maminky a přineslo více užitku jí i miminku, je důležité jíst ho s čerstvou zeleninou. Pro tyto účely jsou čerstvé čerstvé:

  • žlutá rajčata;
  • zelená sladká paprika;
  • okurky;
  • zelí (s mírou);
  • listy hlávkového salátu.

Produkty, které pomohou lepší asimilaci ražniči

Tyto potraviny mají vysoký obsah vlákniny. Podporuje trávení, stimuluje pohyblivost žaludku a střev, pomáhá odstranit z těla vše, co nebylo stráveno. Čerstvá zelenina je navíc bohatá na vitamíny a maminka i miminko tyto biologicky aktivní látky potřebují.

Takový doplněk k lahodnému masovému pokrmu nejen doplní jeho chuť, ale díky šťavnatosti nahradí všechny druhy omáček. Zelenina pomůže masu trávit s maximálním přínosem pro oba organismy.

Tipy na výživu při kojení – Video

V tomto videu dává slavný doktor Komarovskij 10 jednoduchých tipů o výživě mladé matky během kojení. Podle těchto tipů můžete nezávisle určit, co můžete jíst a co ne. Tento přístup lze použít pro jakýkoli produkt, včetně grilu.

Maminčin jídelníček při kojení je velmi omezený. Nejen, že nové nebo specifické potraviny mohou způsobit nežádoucí reakce u kojence, ale existuje také řada specifických požadavků. Například je důležité vědět, co můžete jíst po císařském řezu, a to jak v prvních dnech, tak v následném rehabilitačním období, které se někdy táhne déle než jeden měsíc.

Grilování je velmi specifický produkt i pro „normální“ organismus. Co říci o novopečené rodičce, lékaři jí takové dobroty, mírně řečeno, nedoporučují. Smažené maso je těžké na žaludek, často dosti tučné, takže jeho konzumace je nežádoucí, zvláště pokud si kladete otázku, jak zhubnout po porodu. Zároveň mléko kojící matky nese i „otisk“ vaší slabosti a může způsobit zažívací potíže již u miminka.

Pokud se však chcete opravdu hýčkat, můžete najít východisko z každé situace. Nízkotučné maso, správná marináda a příloha z čerstvé zeleniny vám pomohou uvařit lahodné a dokonce zdravé grilování. Takový pokrm maminku potěší a malému neublíží. Hlavní je znát míru a nepřejídat se.

Jedli jste grilovačku při kojení? Ovlivnilo to nějak vaše dítě? Podělte se o své zkušenosti a třeba i recepty na bezpečné kebaby pro kojící ženy v komentářích. Zaujme ty maminky, které se chystají do přírody a poprvé stojí před otázkou grilování při kojení. Zdravé děti a dobrý odpočinek!

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: