Vařená vejce na hubnutí: výhody a použití

Odpověď na otázku, zda jsou vejce při hubnutí opravdu účinná, je pozitivní, ale je důležité vědět, jak a v jaké formě je používat – syrové, vařené, případně bílkoviny a žloutky zvlášť. Každá možnost má specifická doporučení, podle kterých můžete dosáhnout krásné štíhlé postavy. Důvodem pro zavedení takového produktu do stravy je jeho nízký obsah kalorií a velké množství bílkovin ve složení. Navíc obsahuje vitamíny, živiny a prospěšné stopové prvky. Pokud vás také zajímá, zda je možné zhubnout na vejcích, přečtěte si informace níže.

Je možné jíst vejce při hubnutí

Debata o špatném cholesterolu ve vejcích a jeho škodlivosti na zdraví pokračuje dodnes, ale i tak je tento produkt doporučován při hubnutí a dokonce i při obezitě. To vše kvůli nízkému obsahu kalorií – pouze asi 70 kcal v jednom kuse. Protein v jejich složení nemá v přírodě žádné analogy, a proto je pro tělo tak nezbytný. Z tohoto důvodu při hubnutí dokonce musíte jíst vejce, ale ve správném množství. Vzhledem k obsahu asi 4 g tuku ve žloutku je povoleno jej používat maximálně jednou týdně. Protein lze jíst častěji, protože je základem svalů.

Vařené

Ideální možností, jak zhubnout vajíčka, je jíst je vařená. Onemocnění salmonelózou v tomto případě nehrozí. Už jen tím, že si ráno dáte jedno vejce nebo omeletu místo sendvičů s klobásou, přinesete tělu více výhod. Pravidelným používáním této snídaně začnete hubnout. Je možné jíst vařená vejce při dietě? Je povoleno je používat i večer, ale pouze jeden kus a ne denně. Nejlepší možností je jíst vařená vejce na hubnutí ne celá, ale ponechat na večeři pouze bílkoviny a přidat k nim zeleninu. Ještě pár doporučení k poslednímu jídlu:

  1. Vařená vejce v noci na hubnutí lze jíst nejpozději 2-3 hodiny před spaním.
  2. Pokud máte v úmyslu jít spát za dalších 4-5 hodin, pak budete muset udělat druhou večeři z nízkotučného tvarohu, sklenice kefíru nebo 1-3 vařených bílkovin.

Půlky vařených vajec

Drsný

Syrová vejce častěji konzumují sportovci. Dělají proteinové koktejly, které pijí na lačný žaludek. Proto je móda používat syrová vejce pro hubnutí pryč, i když to není vůbec nutné. Tělo vynakládá stejné množství energie na zpracování syrové a vařené stravy. Neliší se ani kalorií. Kromě toho se vařený protein zcela vstřebá, zatímco syrový protein je pouze 70%. Pokud se přesto rozhodnete použít druhou možnost, kupte si křepelčí nebo slepičí vejce, ale ne kachní.

READ
Jak správně pečovat o jemné vlasy

Smažená

Vařená vejce mohou rychle omrzet a smažená vejce má rád skoro každý mnohem víc. V tomto případě je důležité pokrm správně připravit, aby se neukázal jako příliš kalorický. Na míchaná vejce použijte nepřilnavou pánev. Vařit tedy můžete i bez oleje, neuškodí pouze kapka olivového oleje. Pro chuť je povoleno přidat česnek, krevety, mořskou sůl, houby nebo sýr. Smažená vejce na másle jsou přijatelná ne více než jednou za 7-10 dní.

jak zhubnout na vejcích

Možností proteinových diet je mnoho, jejichž hlavním povoleným produktem jsou právě vejce. Takové potravinové systémy omezují příjem sacharidů. Ukazuje se, že strava obsahuje hodně bílkovin, kvůli kterým tělo začne zpracovávat vlastní tukové zásoby na energii. Kromě toho můžete jíst nejen kuře. Křepelky si vysloužily dobré recenze díky své hypoalergenitě. Kachní vejce ve stravě jsou naopak v těle špatně absorbována.

Syrové slepičí vejce

Vaječná dieta

Možnosti pro vaječné diety mohou být uvedeny po dlouhou dobu, ale kefírová mono-dieta je považována za jednu z nejúčinnějších. Je velmi jednoduchý, snadno se přenáší a poskytuje dobré výsledky. Za týden můžete shodit až 5-7 kilo navíc. Hlavní podmínkou je sníst každý den 2 vejce k snídani a vypít až 1,5 litru kefíru denně. K nim je třeba přidat další produkty v závislosti na dni diety:

  • první – 4 vařené brambory;
  • druhá – 150-200 g kuřecích prsou;
  • třetí – až 150-200 g libového hovězího masa;
  • čtvrtý – 150-200 g libové ryby;
  • pátý – až 1 kg jablek nebo zeleninových salátů;
  • šestý a sedmý – pouze kefír, voda a 2 vejce.

Další účinná varianta diety je založena na účinné kombinaci vajec s citrusovými plody. Podle některých recenzí můžete během jednoho týdne zhubnout až 9 kg. Jídelníček pro každý den diety v tabulce:

Vejce jsou nepostradatelným produktem naší stravy. Jsou součástí salátů, pečiva, polévek, přesnídávek, náplní do koláčů. A vůbec, vejce se používají velmi často. A právem, protože malý výrobek obsahuje spoustu cenných látek. Proto jsou vejce při střídmé konzumaci zdraví velmi prospěšná. A hubnout se dá i na vejcích a hubnutí bude probíhat celkem rychlým tempem.

READ
Jak odstranit prodloužené nehty doma

Dětský mozek a tuky v potravinách: proč potřebujeme omega-3 kyseliny?

Výživa mnoha dětí ve školním věku se výrazně liší od zdravé, vyvážené stravy.

Jaké jsou výhody vajec pro hubnutí?

Jaké jsou výhody vajec pro hubnutí?

Nejčastěji používaná slepičí vejce. Tento produkt je tělem absorbován z 97%. Na co jsou kuřecí vejce bohatá? Obsahují sodík, fosfor, draslík, síru, jód, mangan, chrom, molybden, vápník, hořčík, chlor, zinek, fluor, kobalt, bór, vitamíny K, PP, H, A, E, C, D, skupina B, aminokyseliny, bílkoviny, sacharidy, lecitin a tuky. Ve složení je samozřejmě zahrnut i cholesterol, ale pokud jíte vejce střídmě (ne pět kusů denně), pak se přebytečný cholesterol z těla vyloučí.

Díky tak bohatému složení pomáhají vejce nasytit tělo cennými látkami. Tento produkt pomáhá posilovat kostní tkáň, pomáhá zlepšovat paměť, bojuje proti únavě, zlepšuje náladu a je profylaktikem proti rozvoji onkologie. Slepičí vejce pomáhají zlepšit činnost kardiovaskulárního systému, normalizují funkci jater a mohou zlepšit zrakovou ostrost.

Vejce zlepšují krvetvorbu, zabraňují vzniku šedého zákalu, stimulují imunitní systém, zvyšují duševní výkonnost, posilují vlasy a nehty. Jelikož vejce obsahují hodně cenných bílkovin, velmi zasytí.

Co se týče hubnutí, vejce obsahují přibližně 47 kcal na 100 g. To není mnoho, vzhledem k tomu, že výrobek dobře zasytí. Vajíčko se navíc tráví dlouho, takže pocit hladu vás nebude trápit 2-3 hodiny, když sníte pár vajec k snídani. Biotin obsažený ve vejcích pomáhá při odbourávání tuků. Při hubnutí je samozřejmě důležité správně jíst vejce.

Můžete je vařit, dělat omeletu, ale samozřejmě je nemůžete smažit. Kromě toho můžete a měli byste do vajec přidávat různé druhy zeleniny a zeleniny, nejlépe čerstvé. Tím urychlíte proces zbavování se přebytečných kilogramů. Hubnutí na vejcích je velmi populární, a to není překvapující, protože takové diety jsou velmi účinné.

Vaječná dieta: několik možností

Vaječná dieta: několik možností

Existují různé diety pro hubnutí na vejcích. Nejlepší je kombinovat tento produkt s citrusovými plody a různou zeleninou. Existují krátké diety a dlouhé možnosti, můžete si vybrat jakékoli.

Týdenní dieta umožňuje jíst vejce, citrusové plody, nízkotučné mléko, zeleninu, ryby, libové maso, tvaroh. Musíte pít minerální vodu, čerstvě vymačkané šťávy, kefír, zelený čaj.

READ
Aplikace dýňového oleje na vlasy

Zde je příklad nabídky:

  • snídaně: pomeranč a dvě vejce; nebo tvaroh a pomeranč; nebo omeleta;
  • oběd: maso, vejce, pomeranč; nebo salát a kuře;
  • večeře: kefír a kuře; nebo vaječný a rybí guláš; nebo pár vajec a mléka.

Poslední dva dny k večeři byste měli pít pouze minerální vodu. A tak lze jídelníček sestavit tak, že se sní 2-3 vejce denně. Svačinu můžete mít pouze se zeleným čajem nebo minerální vodou.

Na vaječných žloutcích se dá zhubnout. Dietní nabídka je poměrně rozmanitá, můžete jíst zeleninu, ovoce, černý chléb, maso a ryby, mléčné výrobky. Snídaně při této dietě je vždy stejná, ale oběd a večeři si lze vybrat. Dietu můžete držet tři týdny, ale je lepší se nejprve poradit se svým lékařem.

  • ráno: dva žloutky, grapefruit nebo pomeranč a čaj;
  • oběd: maso a salát; nebo tvaroh a salát s chlebem; nebo lehká polévka a salát;
  • večeře: ovocný salát; nebo zeleninový salát; nebo ryby a okurky; nebo dušená zelenina.

Jídelníček by měl být koncipován tak, aby byl jídelníček pestrý. Neměli byste jíst každý den to samé, zvláště když to není zajištěno dietou.

Krátká dieta na tři dny je nejtvrdší. Během dne můžete sníst tři vejce, jeden grapefruit, zeleninový salát v libovolném množství. K přípravě salátu můžete použít pouze okurky, rajčata, čínské zelí a mrkev. Můžete pít zelený čaj, vodu, minerální vodu, zeleninové šťávy. Musíte jíst každé čtyři hodiny, a pokud opravdu chcete jíst, můžete pít zelený čaj s plátkem citronu.

Recepty pro zdraví a krásu

Recepty pro zdraví a krásu

Zdravá jídla z vajec samozřejmě do jídelníčku jednoduše zařadíte. To také zlepší zdraví a pomůže vám zhubnout (pokud nebudete jíst koláče a pečivo). Recepty na pokrmy s vejci jsou tak odlišné, že je velmi snadné vybrat si jídlo podle svého vkusu. Nabízíme několik nízkokalorických receptů.

Omeleta se špenátem

Rozklepneme dvě vejce, osolíme, přidáme trochu mléka, znovu zašleháme. Svazek špenátu nakrájíme nadrobno a trochu podusíme. Poté jedno rajče nakrájíme nadrobno a přidáme ke špenátu. Zalijeme vejci a vaříme na mírném ohni.

Vejce plněná houbami

100 g žampionů uvaříme a promícháme na mlýnku na maso. Šest vajec uvaříme a rozpůlíme, vyjmeme žloutek. Smíchejte nakrájený žloutek s houbovou hmotou, přidejte jakoukoli zeleninu, trochu přírodního jogurtu, sůl. Vejce naplníme nádivkou.

READ
Proč se konce vlasů rozdělují: co dělat?

Vaječný závitek

Uvařte jednu mrkev, nakrájejte. Tři peříčka zelené cibulky jsou také jemně nakrájena. Čtyři vejce rozšleháme s kořením a solí, přidáme dvě lžíce vody. Všechno je dobré znovu porazit. Zeleninu dejte na pánev, zalijte vaječnou směsí a vařte pod pokličkou, poté srolujte a šikmo nakrájejte.

Salát

Papriku nakrájíme na proužky, dvě rajčata nakrájíme na kostičky, uvaříme dvě vejce a také nakrájíme na kostičky. Vše promíchejte, přidejte půl plechovky kukuřice, nakrájenou zeleninu. Salát obložte nízkotučným jogurtem nebo zakysanou smetanou, podle chuti osolte.

Balení

Uvařte dvě vejce a nastrouhejte. Nastrouháme také 30 g tvrdého sýra. Smíchejte přísady, přidejte syrové vejce, sůl a pepř, přidejte tři lžíce ovesných vloček. Můžete přidat nakrájenou zeleninu. Vytvarujeme řízky, obalíme ve vločkách a opečeme z obou stran.

Recepty na hubnutí by měly být vybrány ne vysokokalorické. Je lepší nesmažit, ale vařit nebo dusit pokrmy pomocí vajec. Proces hubnutí pak půjde rychleji.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: