Jak přestat milovat někoho, kdo vás nemiluje

Spoluautoři: Jennifer Butler, MSW. Jennifer Butler je vztahová a transformační koučka, která vlastní JennJoyCoaching, koučovací společnost se sídlem v Miami na Floridě, ačkoli Jennifer pracuje s klienty po celém světě. Zaměřuje se na pomoc ženám, které jsou v jakékoli fázi rozvodu nebo rozchodu. Má více než čtyři roky zkušeností s osobním koučinkem. Spolupořádá také podcast Deep Chats s Leah Morris a moderuje druhou řadu Divorce and Other Things You Can Handle on Worthy. Její práce byly uvedeny v ESME, DivorceForce a Divorced Girl Smiling. Magisterský titul v oboru sociální práce získala na New York University. Je certifikována jako zdravotní kouč, specialista na komunikaci a životosprávu a kouč v oblasti vědomého oddělování a hledání „správného“ partnera.

Počet zdrojů použitých v tomto článku: 9. Jejich seznam najdete dole na stránce.

Počet zobrazení tohoto článku: 78 343.

Myslí si „přítel/dívka tvých snů“, že je pro tebe lepší zůstat přáteli? A i když se může zdát, že nikoho lepšího nikdy nenajdete, existují způsoby, jak se posunout vpřed. Pro každého člověka je odmilování stejně individuální jako milování, ale v tomto článku najdete užitečné tipy, jak se svými emocemi zacházet.

Obrázek nazván Fall Out of Love Step 1

  • Pokud je to možné, vezměte si v práci na pár dní volno a věnujte se něčemu, co vám přináší potěšení (pokud to není zdraví škodlivé). Sledujte smutné filmy, spěte nebo jezte zmrzlinu. Pokud se bolest stane nesnesitelnou, pamatujte, že čas léčí. [2] X Zdroj informací

Obrázek nazván Fall Out of Love Step 2

  • V záchvatu smutku si pravděpodobně romantizujete obraz člověka a zapomínáte na jeho nedostatky a slabosti. Je důležité mít na paměti obojí.
  • Zkuste být vděční za to, že vás láska změnila a pomohla vám růst, ale také se snažte rozpoznat, ve kterých oblastech vašeho života vaše pocity brzdily váš růst a způsobily, že se chováte způsobem, který je pro vás mimo charakter. Toto jsou lekce, které si můžete vzít, abyste vyrostli a poučili se ze svých chyb. [3] X Zdroj informací

Obrázek nazván Fall Out of Love Step 3

  • Samozřejmě, pokud cítíte potřebu si s někým promluvit, pak je v pořádku trávit čas s blízkými přáteli. Najděte někoho, kdo rozumí, kdo vám umožní vylít své pocity ze vztahu, ale také vám řekne pravdu o pohledu na vztah zvenčí. Pokud jste ochotni poradit, dobrá rada od důvěryhodného přítele vám pomůže zmírnit bolest a myslet na svou budoucnost. Neztrácejte příliš času přemýšlením o rozchodu, o tom, co se pokazilo a co váš bývalý momentálně dělá. Raději se zaměřte na sebe a na to, jak se můžete posunout vpřed. [4] X Zdroj informací

Obrázek nazván Fall Out of Love Step 4

  • Můžete si založit deník, napsat/naučit se básničku nebo povídky, nakreslit obrázek nebo obrázek, složit nebo se naučit hrát písničku. Tyto kreativní snahy vám pomohou ventilovat bolest tím, že vytvoříte něco krásného. [6] X Zdroj informací
  • Pokud se necítíte inspirováni nebo kreativní, jděte do muzea, divadla nebo na koncert. Někdy, když slyšíme nebo vidíme, jak vypadá zlomené srdce v interpretaci herců, můžeme to přijmout jako univerzální zkušenost, která spojuje celý zbytek lidstva. A bez ohledu na to, jak bolestivé to může být, stále stojí za to žít. [7] X Zdroj informací Koneckonců, pokud jste nikdy nezažili ztrátu, nikdy jste se doopravdy nezamilovali.
READ
Jak zlepšit rodinné vztahy s manželem

Chcete-li se zbavit milostných citů, můžete použít následující metody. K dosažení účinku je zpravidla nutné provádět 7 až 21 dní denně, pokud možno co nejdéle. Nezapomeňte, že návrh hraje velmi důležitou roli.

Obrázek nazván T1qwBQFcdbXXXXXXXXXX_!!0 item_pic

Vyfoťte svého ex a dejte si to do bot. Choďte v těchto botách a potete si nohy na jeho tváři na fotografii. Co nejčastěji zatěžujte nohy, aby se potily, inspirujte zároveň, že ho přestanete milovat. Po vymazání obrázku na fotografii pocity zmizí.

Obrázek nazván Girlonunitas

Jděte na záchod a myslete na něj. Když půjdete na záchod, představte si jeho tvář a ve chvíli napětí naznačte, že se osvobozujete od citů, že všechny city k němu odcházejí z vašeho těla. Mějte přitom na paměti jeho tvář. Nejlepší je mluvit nahlas nebo šeptem.

Obrázek nazván Girl_sniff_her_own_shoe

Pokud nic z výše uvedeného nepomůže. Zkuste dotyčného znechutit tím, že si ho spojíte s vůní svých bot. Jedná se o poměrně specifickou, jedinečnou vůni, takže taková asociace se nebude překrývat s něčím jiným ve vašem podvědomí. Představte si tedy v duchu tvář člověka, kterému potřebujete vzbudit znechucení. Vezměte si boty, pomalu se zhluboka nadechněte vůně z nich a udržujte tvář toho člověka ve své mysli. Pak, aniž byste si to představovali, řekněte „Staň se mi odporným“ a vydechněte. Toto opakujte, dokud nepřijde silná averze k danému člověku.

Jak přestat milovat někoho, kdo vás nemiluje ve 3 krocích

Dovolte si truchlit. Když vaše láska není vzájemná, bolí to. Abyste to překonali, budete si muset dovolit truchlit nad zraněnou a promarněnou příležitostí. Není nic špatného na tom, podlehnout svému smutku, pokud v tomto stavu neuvíznete. Ve skutečnosti je zdravější, když se cítíte smutní a nepotlačujete své emoce.

  • Pokud můžete, dejte si trochu pauzu od všeho, co naplňuje váš život, a oddejte se smutku. To vám pomůže vytvořit léčivé prostředí, abyste se mohli vypořádat se svým smutkem. Když si například poprvé uvědomíte (nebo vám bylo řečeno), že vás tento člověk nikdy nebude milovat, musíte být na chvíli sami se svými myšlenkami, i když je to jen 15 minut chůze od práce.
  • Ale nepropadejte zoufalství. Pokud jste několik týdnů nevyšli z domu, nesprchovali jste se a máte na sobě stejný roztrhaný svetr, který už dávno neshořel, pak jste to přehnali. Cítit se smutně je přirozené, ale pokud se znovu nepokusíte soustředit na svůj život, budete na toho člověka i nadále myslet a zažívat milostné bolesti.

2. Drž se dál od této osoby.

  • Částečně si kolem sebe vytvořit prostor pro truchlení a pak dál žít – třeba pokud tento člověk není ve vašem životě. Nemusíte svou neopětovanou lásku úplně vyškrtnout ze svého života, ale potřebujete si dát pauzu.
  • Pokud je člověk, kterého se snažíte přestat milovat, někdo, na koho jste se dlouho spoléhali a mohli byste se na něj obrátit s žádostí o emocionální podporu, najděte si jiného přítele, který tuto roli zastane. Zeptejte se přítele, zda se můžete spolehnout na pomoc, když chcete mluvit s někým, od koho se právě snažíte distancovat.
  • Odstraňte tuto osobu ze sociálních sítí nebo alespoň skryjte její příspěvky, odstraňte číslo z mobilního adresáře, abyste odstranili pokušení znovu se spojit. Nechcete, aby vám ho/ji neustále něco připomínalo a co daná osoba dělá. To vám ztíží udržet si odstup.
  • Můžete dokonce mluvit a říct něco jako: „Vím, že mě nemiluješ tak, jak bych chtěl. Ale opravdu potřebuji nějaký volný prostor, abych překonal své pocity.” Pokud je to dobrý člověk, dostanete prostor, který chcete, i když ji/jeho trochu bolí vzdálenost mezi vámi.
READ
Jak vrátit manžela do rodiny od jeho milenky: užitečné tipy

3. Pochopte, že se tak budete cítit lépe.

• . Bez ohledu na to, jak úžasný je ten člověk, raději nemilujte někoho, kdo nemiluje vás. Navíc láska je slepá k chybám. Když se do někoho zamilujete, možná si všimnete důvodů, proč by vztah mezi vámi dvěma stejně nevznikl.

• Napište seznam nedostatků této osoby. Není třeba k tomu přistupovat s hněvem, ale v každém člověku je vždy něco, co ostatní štve. Možná tato osoba ráda nosí vyloženě nechutné oblečení? Být hrubý k personálu? Rád vypráví příšerně ne vtipné vtipy? Pokud máte potíže se sestavením seznamu, požádejte o podporu oddaného přítele.

• Hledejte také rysy, které by váš vztah zkomplikovaly, pokud by byly vaše city vzájemné. Například: možná kvůli extrémní sociální úzkosti vám tato osoba nikdy nemohla poskytnout spolehlivost a podporu, kterou ve vztahu potřebujete.

4. Neobviňujte ho/ji.

Stejně jako vy nemůžete ovládat svou zamilovanost, tato osoba nemůže ovládat své pocity. Pokud tomuto člověku začnete vyčítat, že je jen kamarád nebo že není oplácen, pak se prostě postavíte do špatného světla. Výsledkem je, že vaše neúspěšná vášeň bude mít pocit, jako by on / ona, díky Bohu, prošel osudem být s vámi.

• A co je nejdůležitější, nepište dlouhé řeči o tom, jaký jste hodní pár a že ten člověk má špatný vkus, když vás nevidí, takový diamant. Abych byl upřímný, pokud takto reagujete na situaci, pravděpodobně k vám dotyčná osoba zaslouženě necítí vzájemné city.

• Můžete být smutní, protože vaše láska není opětována, a zároveň to všechno neproměnit ve hru na obviňování. Pokud vaši přátelé začnou tomuto člověku vyčítat, že neopětuje vaše city, poděkujte mu za podporu, ale řekněte: „Není fér vinit člověka za něco, nad čím nemá kontrolu. Pojďme se lépe soustředit na to, jak to mohu překonat.”

5. Zbavte se nezapomenutelných dárků.

Možná budete plakat, když to musíte udělat, ale je to důležitý krok v procesu hojení. Všechny tyto připomínky kolem zkomplikují váš pozdější život, a to nepotřebujete! Nezakládejte rituální oheň upomínkových předmětů ani je neposílejte zpět svému milovanému s poznámkou „Děkuji za to“.

  • Když přecházíte od jedné věci k druhé, přemýšlejte o vzpomínkách, které se vám s ní spojují. Představte si, že vkládáte vzpomínku do balónku. Když se té věci zbavíte, představte si, že paměťová koule je odfouknuta a už se nikdy nevrátí.
  • Pokud máte spoustu věcí v dobrém stavu, zvažte jejich darování do sekáče nebo darování těchto věcí domovu bez domova. Představte si všechny nové vzpomínky, které váš nadrozměrný svetr, medvídek nebo CD přinese svému novému majiteli. Nechte tyto asociace nyní symbolizovat změny, kterými ve svém životě procházíte.
READ
Jak zpestřit rodinné vztahy: 5 způsobů

1. Vyhněte se upomínkám.

Je těžké léčit neopětovanou lásku, pokud si neustále připomínáte toho druhého. Nehledejte písničku, která vám připomene jeho nebo skvělé chvíle, kdy jste spolu byli.

• Paměťovým spouštěčem může být cokoliv. Může to být jeho facebooková stránka, melodie, kterou jste společně poslouchali. Může to být i vůně jablečného koláče (jednou vám například upekl jablečný koláč jako překvapení).

• Pokud nečekaně narazíte na spoušť, je dobré, abyste ji poznali a vzdali se od ní. Nezdržujte se pocity, které vyvolává. Pokud je to například skladba v rádiu, vypněte rádio nebo změňte stanici. Když se cítíte smutní a litujete, přepněte na něco pozitivního nebo neutrálního (přemýšlejte o tom, co budete jíst k obědu nebo jaký výlet se chystáte podniknout).

• Pamatujte, že upomínkám se nemůžete vyhýbat navždy. Chcete si jen usnadnit proces hojení a neustálé připomínání vám to ztíží.

2. Promluvte si s někým.

Nejlepší je probrat emocionální a obtížné aspekty procesu hojení s odborníkem. Pokud budete lpět na těchto emocích, pak to bude v budoucnu ještě obtížnější. Najděte si někoho, s kým si můžete promluvit o svých pocitech a zkušenostech.

  • Ujistěte se, že se jedná o osobu, které důvěřujete, nebo odborníka (psychologa, psychoterapeuta). To bude znamenat, že se nebude snažit urychlit proces hojení, zvláště pokud se jedná o konec dlouhodobého vztahu.

• Můžete si zapsat, jak se cítíte, pokud nemáte chuť nebo nemůžete mluvit s jinou osobou. Dobrá věc na vedení deníku je, že můžete sledovat svůj léčebný proces, což vám dá důkaz, že zbavit se neopětované lásky je možné.

3. Vyhněte se opíjení a telefonování nebo psaní SMS.

To je vážná chyba, která v budoucnu způsobí neuvěřitelné rozpaky. Opilé obviňování z toho, že vás nemám rád, nebo pláč, jak vám bylo ublíženo, je jistý způsob, jak přesvědčit partnera, že má ve svých citech k vám pravdu. Než se opijete, udělejte veškerá opatření, abyste se vyhnuli dalším ostudám.

• Dejte svůj telefon příteli (nejlépe „střízlivému řidiči“) s přísnými pokyny, aby vám jej nedával, bez ohledu na to, jakou omluvu si vymyslíte nebo jak moc budete prosit.

• Smažte číslo této osoby z telefonu. Tímto způsobem nebudete v pokušení volat nebo psát SMS, když jste opilí.

4. Dejte si pauzu.

I když není možné na něco nemyslet, je potřeba se rozptýlit ve chvíli, kdy se myšlenky začnou roztáčet. Pokaždé, když vás vezmou do zajetí, přepněte na jinou aktivitu, aktivitu nebo projekt.

  • Zavolej kamaráda. Otevřete pokyny pro vyšívání. Podívejte se na zábavný film. Něco postavit. Pracovat na zahradě. Procvičte si matematiku. Najděte něco, co odvede vaši mysl od toho člověka na dostatečně dlouhou dobu. Čím více si zvyknete na něj nemyslet, tím snazší to pro vás bude.
  • Nesnažte se nutit, abyste na toho člověka nemysleli, protože to vás jen přiměje se na něj častěji soustředit. Místo toho, když zjistíte, že máte tyto myšlenky znovu, přesuňte svou pozornost na něco jiného.
  • Šikovným trikem je dát si určitý čas na přemýšlení o milovaném. A když se vám v hlavě objeví myšlenky, řekněte si: „Teď ne. Ozvu se později.” Můžete si na to vyhradit například hodinu na začátku dne. Během dne odložte myšlenky na to na později a dovolte si na to myslet v určený čas. Až vyprší čas, vraťte se do normálního života
READ
Jak zapomenout na osobu, kterou milujete: 9 kroků (s obrázky)

5. Nesabotujte své vlastní léčení.

Jsou určitá slova, která si musíte zakázat mluvit. Existují určité myšlenkové vzorce, které sabotují proces hojení, což ztěžuje pohyb vpřed.

  • Přestaň říkat: 1) Nemůžu bez něj žít; 2) Nemůžu ho přestat milovat; 3) Miluji tohoto člověka více než kohokoli jiného; 4) Nemohu milovat nikoho jiného; 5) Není nikdo lepší než tato osoba; 6) Je krásný.
  • Připomeňte si, že lidé a situace se mění. To, co teď zažíváte, vám nevydrží do konce života, zvláště pokud aktivně pracujete na změně svých pocitů.
  • .

6. Změňte svůj režim.

Změňte svůj denní režim. Podle výzkumu je dělat něco nového – například vzít si dovolenou nebo alespoň změnit trasu, kterou jezdíte do práce – jedním z nejlepších způsobů, jak se zbavit starých návyků a nahradit je novými.

  • Pokud si nemůžete dovolit velké změny, dělejte malé, každodenní změny. Navštivte další část města. Jděte v sobotu večer do nového klubu. Připojte se k nové skupině. Začněte s novým koníčkem, jako je vaření nebo lezení po skalách.
  • Snažte se vyhnout všemu příliš radikálnímu, pokud si nejste jisti, že to chcete udělat. V těžkém období života si mnoho lidí oholí hlavu nebo se nechá tetovat. Je lepší počkat, až se budete cítit trochu lépe, a pak se rozhodnout pro tyto druhy změn.

7. Najděte sami sebe.

Byli jste tak chyceni se zamilovat do někoho, že jste úplně zapomněli, jaké to je být jen sám sebou. Uzdravení z neopětované lásky je skvělý čas na to, abyste zjistili, kdo za těmito city k jinému člověku stojí.

  • Pracujte na svém osobním růstu, vnějším i vnitřním. Zapracujte na tom, abyste byli ve formě, dobře vypadali, což zvýší vaše sebevědomí. Určete si oblasti pro práci na sobě. Například: pokud máte potíže s komunikací, můžete na tom pracovat.
  • Rozvíjejte věci, které vás dělají jedinečnými. Strávil jsi tolik času posedlostí touto osobou a nechal jsi důležité stránky sebe sama jako člověka napospas osudu. Postarejte se o ty věci a lidi, na které jste neměli dost času, zatímco jste řešili svou neopětovanou lásku.

Krok 3 ze 3: Pohyb vpřed.

1. Vnímejte, kdy jste připraveni jít dál.

Neexistuje žádná stanovená doba pro uzdravení z neopětované lásky. Každý se pohybuje jinou rychlostí. Existují však určité známky toho, že jste připraveni jít dál.

  • Začnete si všímat toho, co se děje s ostatními lidmi. Když jste ve fázi truchlení, máte tendenci být trochu pohlceni sebou samým. S pocitem zájmu o to, co se kolem vás děje, vězte, že jste na správné cestě v procesu uzdravování.
  • Pokaždé, když zazvoní telefon (zejména pokud vám číslo není známé), už si nemyslíte, že je to váš milovaný, najednou si uvědomíte plnou hloubku skutečné lásky k vám.
  • Přestali jste se ztotožňovat s hrdinou každé písně nebo filmu o neopětované lásce. Ve skutečnosti jste začali rozšiřovat svůj repertoár i o jiné věci, než je láska nebo láska-bolest.
  • Už si nepřemýšlíte o tom, že si vás uvědomuje, miluje vás a odevzdává se vašim nohám.
READ
Jak poradit chlapovi k polibku: 5 způsobů

2. Vyhněte se relapsu.

I když jste již připraveni pokračovat ve svém životě, někdy je možné znovu chytit horečku lásky, pokud si nedáte pozor. Je to jako vytahovat stehy z rány příliš brzy. Hojí se dobře, ale ještě není připravená na intenzivní cvičení.

  • Pokud stále máte relaps, nebojte se příliš! Už jste vynaložili mnoho úsilí, abyste se se situací vyrovnali a vyplatí se vám to.
  • Netrávte s touto osobou čas a nenechte ji vrátit se do vašeho života, pokud si nejste jisti, že vám to nevrátí city.
  • Pokud si opravdu všimnete, že se začínáte znovu vracet do minulosti, snažte se s tím příliš netrápit. Už jste vynaložili dost úsilí, abyste vše překonali, a vaše práce nepřijde vniveč. Backtracking se děje a pokud se okamžitě rozhodnete vzdát, bude to pro vás z dlouhodobého hlediska velmi těžké.

3. Dopřejte si trochu zábavy.

Čím více se budete bavit, tím snáze projdete zkouškou neopětované lásky. Pokud sedíte doma a utápíte se ve svém neštěstí, pak vás to nijak nerozptyluje a nepředěláváte svůj mozek. Vypadni a udělej něco.

  • Dělejte věci, které vám přinášejí radost, ale které nemůžete dělat příliš často. Dopřejte si něco lahodného poté, co se vypořádáte se stresem z neopětované lásky. Ušetřete si na tolik vytouženou dovolenou nebo si kupte novou videohru, která vás nadchne.
  • Vyjděte ze své komfortní zóny. Nové aktivity a koníčky vám pomohou překročit vaši obvyklou rutinu a už nebudete mít asociace s osobou, kterou se snažíte pustit. To znamená, že budete příliš zaneprázdněni zkoušením nových věcí, než abyste se zbláznili z osoby, která vás nemiluje.

4. Vraťte se do hry.

Jděte ven, seznamte se s novými lidmi, seznamte se s novými lidmi a připomeňte si, jak úžasné je být něčím předmětem obdivu. Vaše sebevědomí rozhodně potřebuje svěží dech – a během toho poznáte nové zajímavé lidi. Vlastně pokaždé, když je někdo lepší než člověk, po kterém jste vzdychali – co se týče vzhledu, smyslu pro humor, inteligence nebo praktičnosti – označte to. Tímto způsobem můžete uvést věci do perspektivy.

  • Nemusíte nutně hledat nový vztah. Užívejte si přítomnost nových lidí a to samo o sobě může být úžasným lákadlem.
  • Buďte velmi opatrní při obsazování uvolněného místa vašeho partnera. I když někdy jde jen o to, co nařídil lékař, výměna funguje pouze tehdy, když jste na to emocionálně připraveni. Jste k sobě upřímní, že se jedná o náhradu. A upřímně tomu člověku řeknete, jaká je jeho role. Nenechte tohoto nového člověka trpět neopětovanou láskou stejným způsobem, jakým jste trpěli vy.

Nezoufejte! Překonat své pocity není snadné! Jakékoli kroky, které tímto směrem podniknete, by měly být vítány. Měli byste si také pamatovat, že to, že tato osoba neopětovala vaše city, neznamená, že to udělá každý.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: